zde se nacházíte:
Úvod > O nás > Kariéra

Kariéra

Našich zákazníků si vážíme. Přistupujeme k nim individuálně a s projeveným osobním zájmem řešíme jejich požadavky. Hlavní pilíře spolupráce vidíme v rozvoji a udržování dlouhodobých vztahů. Stále pracujeme na zvyšování úrovně nabízených služeb.

Dobré vztahy mezi spolupracovníky byly, jsou a budou základem firemní kultury od dob jejího vzniku. Tato podstata je nám oporou v procesu neustálého růstu a vývoje společnosti.

Profesní růst, finanční ohodnocení a firemní benefity patří k zaměstnaneckým pilířům společnosti Agora Plus.

Aktuálně hledáme

Hledáme kolegyni/kolegu na pozici nákupčí - logistik.

Jedná se o stálou pozici, bez ohledu na aktuální dobrou ekonomickou situaci v rámci ČR. Tedy tě potřebujeme natrvalo. Jsme česká firma s 20 letou historií v oblasti ICT a pravidelným ročním obratem přes 100 Mil Kč.  S vlastním obchodně logistickým areálem v Brně na ulici Řípská 11c/d. A v těchto nových a krásných prostorách budeš s námi spolupracovat, s přátelským a tvůrčím kolektivem do 20 spolupracovníků. Pojď se s námi seberealizovat.

Tvojí pracovní náplní bude:

• Registrace obchodních případů a jejich aktualizace u dodavatelů.
• Objednávaní zboží a s tím spojená administrativa.
• Sledování průběhu objednávek.
• Fyzická kontrola dodaného zboží zda je v souladu s objednávkou.
• Logistika a s ní spojená administrativa.


Co od tebe požadujeme:

• Chuť pracovat a být součástí týmu
• SŠ/VŠ vzdělání
• Zkušenosti z oblasti nákupu, obchodu, logistiky.
• Komunikativní znalost AJ
• Uživatelskou znalost MS Office – především Excel, Word.
• Organizační dovednosti, samostatnost.
• Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost.

Co ti nabízíme:

• Špičkové finanční ohodnocení
• Stálý pracovní poměr, po roční spolupráci smlouvu na dobu neurčitou
• Jazykové vzdělávání
• Firemní vzdělávání, včetně možnosti školení v zahraničí
• Stravenky
• Firemní telefon včetně neomezeného tarifu pro soukromé používání, zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky
• Moderní, přátelské, tvůrčí prostředí a práci co má smysl

 

Hledáme kolegyni/kolegu na pozici: Administrativní pracovník pro veřejné/soukromé zakázky.

Jedná se o administrativní pozici pro činnosti spojené s přípravou podkladů/nabídek, podáním a následným administrativním dokončením výběrových řízení. Časová náročnost této činnosti není pravidelná, většinou se jedná o nárazové činnosti. Tyto činnosti vyžadují okamžitou reakci a nezbytné dodržení termínu pro podání nabídky. Počet nabídek se pohybuje kolem 20 -30 nabídek ročně. 
Proto je tato činnost vhodná na DPP, DPČ, IČO, vhodné i pro šikovnou a spolehlivou studentku/studenta. Většinu práce lze udělat vzdáleně. Mimo běžnou pracovní dobu. Ale i tak máš u nás připravené pracovní místo v kanceláři na Řípské 11d.
Zaškolení a pravidelná školení zajistíme.
Jsme česká firma s 20 letou historií v oblasti ICT a pravidelným ročním obratem přes 100 Mil Kč.  S vlastním obchodně logistickým areálem v Brně na ulici Řípská 11c/d. A v těchto nových a krásných prostorách budeš s námi spolupracovat, s přátelským a tvůrčím kolektivem do 20 spolupracovníků. Pojď se s námi seberealizovat.  

Tvojí pracovní náplní bude:

• Udržování platnosti výpisů kvalifikačních podkladů. ŽL, SKD a další
• Sledování elektronických portálů pro VZ. NEN, EZAK, Gemin, TENDERMARKET a další
• Příprava nabídek v prostředí WORD a EXCEL na základě dodaných vstupů.
• Formální podání přes elektronická tržiště.
• Kontrola průběhu VZ. Součinnost se zadavatelem.
• Administrativní dokončení zakázky v rámci termínů, předání zakázky dle smlouvy

Co od tebe požadujeme:

• Chuť pracovat a být součástí týmu
• SŠ/VŠ vzdělání
• Zkušenosti z oblasti administrativy výhodou.
• Komunikativní znalost AJ
• Uživatelskou znalost MS Office – především Excel, Word.
• Organizační dovednosti, samostatnost.
• Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost.


Co ti nabízíme:

• motivační finanční ohodnocení
• flexibilitu pracovního prostředí – vzdálený přístup.
• Karierní růst.
• Firemní vzdělávání, včetně školení od agentur. 
• Firemní telefon včetně neomezeného tarifu pro soukromé používání, zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky.
• Moderní, přátelské, tvůrčí prostředí a práci co má smysl.

 

Aktuální životopis zasílejte na jobs@agoraplus.cz , s předmětem "Zájem o pracovní pozici".